tiistai 31. toukokuuta 2016

"tiedäthän sä, ettei laihtuminen tee ketään onnelliseks"

Terveisin mun ravitsemusterapeutti eilen.
En mä onnelliseks haluakkaan, vaan tyytyväiseks. Tyytyväiseks siihen kuvaan, mikä mua kattoo takaisin peilistä.

Jokatapauksessa, mun ravitsemusterapiakäynti oli oikeestaan aika hyvä. Ihana nainen jonka kanssa varmaan jokainen tulis toimeen, eikä mitään niin ahdistavaa kun pelkäsin. Puhuttiin ruoasta, siitä mitä syön ja miten paljon, puhuttiin mun mitoista ja tehtiin uusi ruokavaliosuunnitelma.

Suunnitelmaan on laskettu yli 2000 kaloria jolla mun painon pitäis pysyä näissä samoissa lukemissa, koska mulla ei ole terveydellistä syytä laihtua. Syömiskertoja tulis useempia ja ruokaa, noh, ihan hirmusesti lisää nykyiseen verrattuna. Tuolla se lappu on vieläkin mun vihkon välissä, eikä käytössä niinkun ilmeisesti pitäis.
Kotitehtävänä mulla on syödä päivässä kerran perheen kanssa, sitä samaa ruokaa mitä nekin. Pitäis ainekin maistaa ja sen mä tein tänään! Oli kalapihvejä joita söin 2kpl (kun olin eka tarkistanut niiden kalorimäärän) ja salaattia. Tällähetkellä kaloreita on mennyt tänään jotenkin tosi vähän, johtuen varmaan siitä että nukuin pidempään.
Torstaina saan varsinaisen diagnoosin lääkäriltä ja ilmeisesti mun mieliala-kysely-lomake-jokulappu-jutussa oli ollut jotain, mitä ne alkaa myös hoitamaan.

Painon kanssa mennään jo aamuisin 68 puolella, hyvä mä! Hiljaa hyvä tulee, mutta näköjään nopeastikkin aina välillä. Muuten elämässä asiat ihan okei, ellei parisuhdekriisiä oteta lukuun. Piti lähteä kivasti mökkeilemään kahdestaan, olin jo suunnitellut romanttisen ylläripiknikin ja kaikki mutta noh, ei väkisin.

Muuten valtakunnassa kaikki hyvin!

tänään kalorimäärä klo 17 mennessä n. 332 kcl
aamupaino tänään 68,9kg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti