torstai 26. toukokuuta 2016

mä oon niin lomalla

Tuntuu ihan uskomattomalta että mä tässä just alotin kesäloman. Tänään viimeset koulujutut pois alta, olo on ihan äärettömän helpottunut viimeinki! Tänään meillä oli koepäivä ja nyt haluan vaan työntää kaikki koulujutut piiloon pöydän alle (ihan kirjaimellisesti) ennenkun pitää ruveta lukemaan syksyn yo-kirjotuksiin. Eilen kävin kans kesätyöhaastattelussa, toivottavasti saan paikan niin tää kesän taloudellinen ahdinkokin vähän helpottais :D

Muuten tässä mennään ihan perinteisesti, oon tänään koittanut syödä vähän enemmän kun tuntuu että aineenvaihdunta on ihan kokonaan pysähtynyt. Aamulla vaaka näytti ihan ok lukuja, mutta se syöminen on silti ihan hirveen vaikeeta. Äiti oli tehnyt ihan superhyvän näköstä pitsaakin, mutta mua vaan liikaa ahdisti se kuinka paljon kaloreita siinä (ennenkaikkea pohjassa) on joten piti jättää välistä. 
En tiedä onko muilla samoja fiiliksiä, mutta jotenkin kaikista entisistä inhokkiruuista on tullut mulle semmosia "herkkuja" nykyään. Maksalaatikko on ihan yks lemppari, se semmonen kaupasta suoraan paketissa ostettava. Tänään söin sitten sitä koulun jälkeen kun kasvispihvi-varastot alkaa käydä vähiin ja koitin tosiaan kerätä vähän enemmän kaloreita. Normaalisti pyöritään päivässä siellä 700-900 kcl paikkeilla, tänään jos pääsisin vaikka 1100 niin olisin ylpeä, vaikka se vähän kauhistuttaakin.

Koko päivän on tullut vettä ja taidan pitää mun huilipäivän lenkkeilystä. Niitä tosin tulee varmasti viikonloppunakin kun menen poikaystävän luokse, mutta hän onneksi tietää mun tilanteen eikä pakota syömäänkään sellaista mikä tuntuisi pahalta. Maanantaina ekaa kertaa ravitsemusterapeutille heti aamulla ja torstaina sitten koululääkärin luokse, jonka jälkeen mennään mökkeilemään!

Kaikkea kivaa on siis tulossa, vaikka mua vähän jännittääkin kotoa pois liikkuminen, kun en voi itse jatkuvasti päättää mitä suuhuni laitan. Paino on onneks ollut laskemaan päin ja tein ite jääteetä joka on pistänyt vähän nesteitä liikkeelle. Ei se kovin hyvää oo, mutta kyllä sitä juo :D

Jee ja ihanaa kesälomaa kaikille muillekki, vaikka se ei ihan vielä alkaiskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti