perjantai 27. toukokuuta 2016

mättöpäivän jälkeiset fiilikset

Eilen tuli sellanen olo, että aineenvaihdunta olis jotenkin ihan pysähdyksissä ja ollut jo pidemmän aikaa, mutta en vaan oikeen oo saanut sitä mitenkään vauhtiin. Paino ei tipu ja junnasin vaan samalla paikalla. Oon lukenut paljon siitä, että monet pitää tän kuuluisan "mättöpäivän", mut mua on aina vähän kauhistuttanu lähtee syömään yhtään sen yli mitä muullonkaan.

Eilen mä kuitenkin tein sen. Puhuin siitä äitin tekemästä pitsasta johon en ollut päivällä koskenutkaan, mutta illalla söin sitä sekä äitin valmistumisen kunniaks ostettua kinuskikakkua. Välillä tuntu että pitää väkisin tunkea se ruoka kurkusta alas (ja saada pysymään sielä) ja oli kieltämättä ihan jäätävän ällöttävä olo sen jälkeen, mutta ainekin mä söin! Illasta vedin vielä paljon vihreää teetä joka on ihan yks mun lemppareista, ihan siinä toivossa ettei se kakku jäis rasvottamaan mihinkään tonne elimistöön :D 
Kaloreita tuli varmaan kaksinkertasesti ellei enemmänkin mitä normaalisti ja pidin myös vapaapäivän liikunnasta jatkuvan sateen takia, mut mun paino oli silti laskenut, jesjes! Pelkästään 200g, mut oli kuitenkin!

Tänään on ollut sit ihan okei päivä, aamulla kauppareissulle, sit lenkille ja ratsastamaan ja illan siivosin yli tunnin ajan huonetta, viimein täälläkin kehtaa olla. Ostin kaupasta semmosta vähäsokerista hilloa, koska haluisin tehä banaanilettuja mut normihillo ei niiden kanssa oikeen houkuttele. Sen lisäks ostin kokeiluun steviaa ja chian-siemeniä jos saisin leivottua jotain terveellistä.



En tiiä oonko hirveen vainoharhainen, mutta mua jotenkin pelottaa jo pelkästään noiden banaanilettujen teko. Tiiän että siinä ei ole mitään epäterveellistä, mutta jotenkin pelkkä ajatus siitä että se on joku lettu, tekee siitä hirveen epäterveellisen olosen. Katotaan jos kuitenkin uskaltaisin tehä huomenna! Tänään paino oli illalla sama kun aamulla, joten siihenkin oon ollu tosi tyytyväinen nyt.

Nyt vedän vähän mun luotto-rahkaa ja real-leipää teen ja pepsin kanssa ja rupeen kattomaan jotain sarjaa. Ihanaa viikonloppua kaikille!

paino tänään 70,3kg
kalorit tänään n. 850kcl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti