sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

alone

Tekis mieli kirjottaa, mutta mulla ei ole mitään sanottavaa.

Mä vaan istun ja mietin sitä miten yksin oon. Mua ei kiinnosta seura, ei kiinnosta kaverit eikä parisuhde. Tässä teille vuoden tyttöystävä. Haluisin tutustua uusiin ihmisiin, mennä uusiin paikkoihin ja tehdä kaikkea hurjaa. Mutta silti, mä vaan istun koska mua ei kiinnosta.

Hirveen ristiriitaiset fiilikset syömisestä. Mä niin kovasti haluaisin vaan syödä niinku ennen, syödä sitä mitä muutkin ja niin paljon kun jaksan, mut en mä voi. Pelottaa liikaa ja aina ku oon jo melkein antamassa periks, joku ärsyttävä ääni mun päässä kieltää ottamasta sitä ruokaa.

Huominen aamupaino vähän jännittää. Oltiin mökillä ja tuntu että söin hirmuisesti, vaikka kalorit jäikin sinne 700-800. Oliskohan huomenna jo 66kg puolella?

Ei kai mulla muuta. Halusin vaan kertoa miten yksinäiseltä tuntuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti