tiistai 24. toukokuuta 2016

aluksi

Itsensä vihollinen. Sellainen musta tuli, tytöstä joka rakasti elämää.
Miten ja miksi? Ja kuka mä edes olen?

Aloitetaan eka siitä viimeisestä, eli siis kuka mä olen ja mitä mä haluan. Jos ei tartteis puhua suoraan, kertoisin olevani kaksoistutkinto-opiskelija, heppatyttö ja lenkkeilijä, mutta ei, nyt puhutaan suoraan. Opiskelen siis kaksoistutkinnossa erittäin vaihtelevalla (pääosin huonolla) menestyksellä, ratsastanut olen pienen ikäni ja lenkkeilen ihan vaan kuluttamisen takia. Näiden juttujen lisäksi rakastan elokuvia, sitä kun asiat hoituu ilman että tarvii nähdä paljon vaivaa niiden eteen ja sitä kun paino laskee. 

Siitä itsensä vihollisesta sitten. Tipautin elokuu 2015- joulukuu 2015 välillä 28kg painoa ammattilaisen tekemällä ruokavaliolla ja olin ihan järjettömän ylpeä itestäni. Sitten, jouluaattona mun päässä napsahti kun ekan kerran poikkesin mun ruokavaliosta ja söin suklaatikkarin. Ja miten tyhmältä se kuulostaakaan, mun syömishäiriö alko siitä saakelin tikkarista. Mä oksensin, tai aineki yritin mut tosi huonolla menestyksellä. Eihän siinä paino noussut mut sen jälkeen mun ajatusmaailma muuttu ihan täysin.

Nyt, tasan 5kk jälkeen ollaan tilanteessa jossa mua ahdistaa aivan helvetisti. Onhan tässä tapahtunut ihan hirveesti kaikkea, mutta niihin voin palata joskus tulevaisuudessa tarkemmin. Nykytilanne on kuitenkin se, että kaikki suuhun menevä ahdistaa. Mun ruokavalioon - joka puolvuotta sitten oli ihanteellisen terveellinen - kuuluu nykyään wok-vihannekset, kasvispihvit, ruisleipä ja rasvattomat rahkat sekä hedelmät, noin niinku päällisin puolin. 

Oon hakenut apua ja sen saaminen on tosi alussa vielä, mutta ehkä jokupäivä helpottaa. Halusin kuitenkin jonkun paikan jonne purkaa mun ajatuksia ja tekemisiä ja tälleen blogin kautta se tuntu helpoimmalta.
Muuten mun elämässä on asiat suhteellisen hyvin. Kohta alkaa viimein kesäloma ja nyt jos koskaan mä kaipaan sitä ihan järjettömästi. 

laihduttamisen aloituspaino 3.8.2015 110kg
mitat tällähetkellä 71kg/176,4cm

ruoasta tänään n. 791 kcl
ruokailut 3kpl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti